Bilder från Göteborg i helgen faktiskt tagit med en helt vanlig kamera istället för mobilen. Känn igen sorg för mig i göteborg. En hög med bilder från min fina helg.

2014-06-09 | 18:46:00 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 

 
 
Det var en fin helg med min fina syster. På fredagsnatt åker vi till sthlm för att på söndag gå och se kent på kentfest. det blir nog också toppen!

fanny

Härligt Lisa. Men vart är du på bilderna? Dig vill jag ju se:D du är så fin! Kramar <3

Svar: Ja :) Vad söt du är :) Tack! Nej, blev inga bilder på mig hehe. Kram
Lisa

2014-06-10    08:34:36    http://fannypernilla.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback