Trötthet

2014-01-09 | 19:23:00 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
I morse på bussen till jobbet hörde jag en kvinna säga till någon hon pratade med, " nu får du vakna" Hon svarade att hon var trött, less och hade sovit dåligt. Så himla tråkigt att många ska sova dåligt. Sömn som är så viktigt. Själv har jag sovit dåligt en period med, så himla jobbigt att aldrig få sova en hel natt, utan att vakna en massa gånger. Men inatt vaknade jag första gången vid 2-3 så det kändes väl helt ok. Men det enda jag önskar mig just nu är att inte vara så himla trött hela tiden och att få sova en hel natt utan att vakna flera gånger. I helgen tänker jag sova massor och bara ta det lugnt. Känns som om det behövs. Ser framemot när det är fredagkväll. Vill ha orken till att köpa nya kläder och annat med snart. Men nu blir det snart sveriges skönaste gårdar och sveriges mästerkock. Får se om jag öppnar min smaskiga chokladkaka med, kanske tända lite ljus och släcka ned här också, så det blir myspys =) och varje morgon när jag åker buss är det en spännande kille som åker, han är ögongodis allt :). 
 
Ganska mysigt att åka buss ändå och sen promenixa hem, så man får motion en vända iaf :).

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Hoppas du får sova snart <3 har också lite konstig sömn efter att ja kom hem från Thailand men det går nog över snart

Svar: hoppas jag med <3. åh, jobbigt. ja, hoppas det går över snart för dig :)
Lisa

2014-01-10    04:51:38    http://www.xn--annard-0xa.se
catarina

ja, denna trötthet alltså :(

Svar: ja usch vad hemsk den är :(
Lisa

2014-01-10    06:48:58    http://creatingtoinspire.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback