En söndagskväll

2014-01-12 | 18:08:11 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Har haft den lugnaste och skönaste helgen på länge. Sånt behövs med ibland. I fredags åt jag middag med en vän och gick på stan, köpte två fina t-shirtar, spelade sällskapsspel, drack te,kaffe, baileys, åt kakor och choklad, min syster kom på besök, vi pratade ända tills klockan var två på natten. I går var jag bara hemma hela dagen, gick inte ens utanför dörren. Var så himla trött och nere så orkade inte göra nånting. Såg på bra tv och idag har jag promenerat och bara slappat. Skön helg som har gått alldeles för fort ändå. Nu får man hoppas veckan blir bra och att inte nästa helg går förbi lika fort. Nu kikar jag på vad blir det för mat och ska fortsätta mysa i soffan till läggdags. 
 
 
Myspys i soffan med gosig kofta, filt och tända ljus, är så kallt i min lägenhet nu när det blivit kallare ute. Har typ bara nittongrader inne. 
 

Tess

Vad härligt med filt och tända ljus! :) Kram

Svar: ja :) kram
Lisa

2014-01-13    20:23:36    http://tesswaltenburg.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback