Om en söndag när jag vågade träffa en internetperson jag knappt kände och om andra fina vänner.

2014-02-27 | 19:23:00 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Hade pratat med honom en och en halv månad. Visste knappt hur han såg ut. Var nervös och tänkte att det skulle kanske gå dåligt eller att vi inte skulle ha något att prata om jag och min vän. Jag gick till fel spår när jag stod och väntade på tåget. Upptäckte det och gick till rätt spår. Kom dit och väntade, tåget kom fram och jag hittade honom.  En skäggig karl med en trevlig röst, eller pojk kanske. Vi promenerade hem till mig, sen drack vi te, pratade och allt gick ju hur bra som helst. Jag lagade en god vegansk paj och sen bakade han chokladbollar, vi slökikade på tv, pratade mer och sov. Jag fick några kramar innan jag gick till jobbet då han stannade kvar några timmar tills tåget skulle gå. Jag är glad över att jag har fått en ny vän som jag tänker hälsa på till sommaren när jag har semester och få se hur han bor i sitt kollektiv ute på landet :). Hoppas vi lyckas hålla kontakten tillsdess bara. Fina människor ska man hålla hårt i :) och fina vänner.
 
Sedan är jag glad över att jag har så fina vänner jag umgås med och att jag inte så ofta behöver känna mig ensam och kan välja min ensamhet och njuter också utav att få vara ensam. Jag har  en fin vän som heter Nina som jag är glad över att jag kommit så nära. Sen är jag glad över att jag tog upp kontakten med min vän sofia efter några år, förra året eller när det var och att jag har min syster sanna som typ en utav mina fina vänner. Men jag är överlag glad över att jag har så himla många fina vänner. Vänner är det bästa man har helt enkelt. <3  Sen något som är bra med att ha en blogg, är att jag har fått flera vänner via min blogg. Det är fint!
 
Nu ska jag sluta svamla i min sömnighet. Hoppas ni har det fint allihopa. Kramar!

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Vad mysigt det låter ^^!! <3

Svar: det var det :)
Lisa

2014-02-28    10:20:42    http://www.xn--annard-0xa.se
Ida

Åh, det låter så fint att våga träffa sina internetvänner!
och ja, så fint det är med fina vänner, åh.

Svar: ja det är fint :)
vänner är bäst!
Lisa

2014-03-01    18:43:04    http://aidu.blogg.se/
Nina

DU är en fin vän Lisa. ^^ KRAM!

Svar: Du med nina! KRAM <3
Lisa

2014-03-05    22:37:07    http://skaparverkstan.blogg.se/
m;

ååh, vi måste försöka ses nästa gång du besöker stockholm!

Svar: det måste vi! <3
Lisa

2014-03-06    14:07:21    http://impulser.blogg.se
Louise

Vad roligt att ni kom överens så bra :)

2014-03-08    15:53:44    http://vitmossa.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback