Tisdag

2014-04-29 | 20:04:39 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Har skaffat en ny dator då min dator oväntat gick sönder. Är några tusen fattigare nu och utan fina bilder och grejer på datorn. Har testat min webcamera ikväll och den är superbra! Nu ligger jag och myser i soffan :). I morgon är det onsdag och då blir det att jobba, handla mat och lite alkohol för middag hos min syster sanna och sen lite festligheter och ikväll är jag inte sådär deppig och rädd för olika saker som jag var igår. Man kan väl förtusan inte vara rädd för att gilla någon när man inte ens har gått in i något ännu. Får leva i nuet och vara glad så länge han vill träffa mig. Är bara så rädd för att bli bränd :( Dumheter. Nu ska jag fortsätta nörda dator och kika på tv.
 
 

lovisa

finis.

2014-05-18    15:59:53    http://polichinelle.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback