Onsdag

2013-09-11 | 19:24:00 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
 
En tröttis som ser trött ut i soffan. Har ingen blogginspiration just nu, så därför har jag inte bloggat på ett tag. Jobbar mest hela tiden och när jag kommer hem är supertrött, särskilt nu när jag är förkyld. Längtar tills helgen. I morgon börjar jag extra tidigt för att vi ska hinna innan vi ska iväg på något i några timmar, men man får lunch så jag är nöjd :). Sen efter jag slutat jobbet ska jag hem till två kompisar för middag och torsdagsmys. Sen på fredag blir det fredagsmys hos en kompis föräldrahem och på lördag ska jag vara hundvakt, så fullt upp :). Idag åt jag middag med min kompis micke, det var trevlarns, sen pratade vi och drack kaffe. Nu blir det snart halv åtta hos mig, en kopp te och trädgårdsonsdag innan sömnen faller in.
 
Hoppas ni har det fint. 

Queen of Kammebornia

Krya på dig! Jag tycker popflicka är ett fint ord!

Svar: tacktack :)
Lisa

2013-09-12    09:12:09    http://queenofkammebornia.se
Johanna

Söt :D

2013-09-19    16:08:45    http://nannna.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback