Mobilbilder med temat mat och mumsigt fika.

2013-09-15 | 21:19:19 | Direktlänk | Fika | 1 Kommentarer
 
En massa goda saker jag ätit bara, har blivit endel pizza såg jag, men den hemgjorda pizzan slår allt hos robin i torsdags. La in alla bilder jag tagit med mobilen idag, lägger upp fler i morgon :)

marie

Mmm :) fika är bäst på sommaren!
Men nu är det höst igen.. snart fyller vi år!

Svar: ja, det är det :)
Ja, det gör vi :D. Hoppas vi kan styra upp en födelsedagsfika då som vanligt! =)
Lisa

2013-09-16    18:02:42    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback