Söndag

2013-10-06 | 19:02:59 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Igårkväll var jag pepp för att äta sushi med anna-carin och sanna och det var faktiskt gott. Är väl ingen större sushifantast annars, men de där stället vi köpte från kunde sin sushi :). Sen var det födelsedagsfest som gällde och vi var ut på krogen. Men hade vart roligare om vi inte hade gjort det tycker jag. Man har ju alltid roligast på hemmafester. Kände mig fin i min klänning jag köpt på loppis med.
 
 
 
Nu myser jag med en kopp hallonte som jag fick i present och är trött. Ska gå ned till tvättstugan en sista gång om en stund och sen ska jag nog lägga mig i sängen och bara ta det lugnt tills jag ska sova. Eller om man ska se nått tv program.
 

Jenny

åh te är så mysigt, speciellt på hösten :)

Svar: ja, te är bäst! :) särskilt på hösten och vintern =)
Lisa

2013-10-10    01:04:58    http://jennyhermansson.se
Scar

Vi är två tjejer som älskar din blogg och har följt den länge. Vi håller med, det är alltid roligast på hemmafest. Stanna hemma ikväll, det gör vi!! Vi älskar också håriga bringor. Du är bäst! / scar.

2013-10-12    23:15:56   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback