Några fler blandade bilder.

2013-10-20 | 21:19:53 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Såhär pepp var jag innan jag hade min födelsedagsfest i början på oktober.
 
 
Hela gänget samlat! Men sen kom två till också. var en utav de roligaste festerna jag haft typ! :) Där i början på oktober.
 
Bild påväg till ikea.
 
 
Var fredagspepp i min gosiga flanellis!
 
 
Promenerade i hamnen igår medan jag väntade på pappa då vi skulle på loppisen i hamnen.
 
Vår fina hamn! Sen kom pappa iaf, så vi kikade där på loppisen och åkte sen på en annan loppis. pappa hittade saker men jag fann inget, så de blev billigt iaf.
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback