Jag och Marie innan maskeraden och på maskeraden.

2013-10-27 | 17:33:03 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
 
Marie skulle vara ett dött barn, läskigt värre och jag var glada grodan som butiken heter alldeles bredvid mig hihi. 

marie

Hehe, det var trevligt med en heldag! Synd bara att jag blev så trött och fick ont :( Vi får ta igen det en annan gång!

Svar: Det var det verkligen! :) Ja, himla synd att du fick ont i huvudet och blev en massa trött. Men ja, nån annan gång tar vi igen det! ;) Jag for hem inte så långt efter heller, så festen blev inte så långvarig för mig heller. Kom hem typ vid tolv. Åkte med Sara till Niklas och trodde vi skulle vara där en stund, men så gick de på krogen direkt. så jag gick hem och sov istället :P
Lisa

2013-10-27    22:48:46    http://lillbrun.blogg.se
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Det är Robin Westmans mamma som har butiken Glada Grodan ^^ så snäll och gullig!

Svar: hihi åh! :) träffar på henne ibland hon verkar trevlig!
Lisa

2013-10-28    22:27:22    http://www.xn--annard-0xa.se
Linda Johansson

åh så roligt!

Svar: ja det var skoj :)
Lisa

2013-10-29    22:58:43    http://linndajohansson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback