Fredagskväll

2013-10-19 | 11:43:00 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Efter Sanna och jag hade vart på bio och sett " Vi är bäst" igår så gick vi tillbaks hem till mig och jag myste i min nya flanellskjorta från monki och drack mer ernsts rödvin och kikade på tv.
 
 
Jag och favoritsannis <3.
 
 
Hej rufsiga lisa, somnade vid elva igår typ och sov till tio idag, så det behövdes nog! Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sen gå på loppis med pappsen och senare fika med sofia :)
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback