Måndag

2013-11-18 | 19:48:00 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Har ingen inspiration till att blogga numera. Men låter bloggen ligga kvar, så kanske blogginspirationen dyker upp någon gång. Så vad har hänt sen sist jag skrev? Jag har vart i Sthlm lördag-söndag, sett Jonas Gardell, varit på en mässa som jag aldrig skulle tro jag skulle åka till. Var lite nervös, men eftersom min syster ville dit, åkte vi dit, till erotikmässan, läskigt värre. Det var helt ok. Inget jag kommer åka på fler gånger, men det var inte så farligt som jag trodde :). Köpte endel roliga grejer där i presenter och några små roliga saker till mig själv. Shoppade endel som man alltid gör i sthlm, köpte presenter till min syster som hon fick på tågresan hem, då hon fyllde 26 den 10 november. Har varit med mina fina vänner, marie,anders och nina i lördags, det var myspys! Jobbar på som vanligt och i veckan eller nästa vecka ska jag nog köpa lite julgrejer och sånt, ska nog börja med julklapparna med snart.
 
Nu ska jag snart kika på "tonårsbossen" som jag tycker är kul att kika på. Sen är det nog sovdags. Är hur trött som helst. Då jag inte sov så bra inatt och idag skulle jag ta mig ut på en promenad, men blev lat istället och sen åt jag onyttiga saker, så fick dåligt samvete. Dumt när sånt händer. Har bestämt mig för att bli nyttigare nästa år typ hehe.
 
 
Bjuder på en gammal bild sen förra sommaren 2012. 
 

frida

tycker om din banner så förbaskat mycket <3

Svar: tack :)
Lisa

2013-11-19    14:09:16    http://marshimlen.se
Emma Broberg

gillar din header så mkt, så himlans fin är den! r

Svar: tackar
Lisa

2013-11-19    20:06:18    http://emmaex.blogg.se/
Johannas Retro

Sötnos! Inspirationen kommer med tiden ska du se!

Svar: tack! ja, hoppas det! =)
Lisa

2013-11-22    11:39:27    http://www.johannasretro.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback