Lördagsmys vid höglandsjön

2013-05-26 | 20:06:41 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Robert efter han hade visat att han klarar att springa runt höglandsjön :)
Sanna som snusar. Knas Sanna! :)
 
Jag och Sanis. Det var en himla bra kväll och sen cyklade vi till stan igen vid tio och min cykel pajade. Påminnelse till mig själv. Ska aldrig mer skjutsa någon på cykeln särskilt inte när jag är full :(. Måste lämna in den på cykelverkstaden nu. Dumtdumt.
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback