Fredag

2013-05-31 | 22:54:28 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Har idag haft en finfin fredag, än fast det inte riktigt blev som jag tänkt mig, men får lämna in min cykel på måndag och fara på den där butiken procurator nån annan dag och hitta ett par bra jobbarshorts, om jag inte kan hitta ett par bra någonstans på stan. Men nu ska jag berätta om min dag som sagt. På jobbet hade vi skoj och det var en bara bra dag jobbdag och allt flöt på fint. Promenerade hem och det tog bara en halvtimme, så det ska göras om. Men får fixa cykeln så jag kan cykla istället. Går ju snabbare :). Sen när jag kom hem så duschade jag och åkte med mina föräldrar till willys, åt middag hos föräldrarna, sen blev det kaffe såklart, vi satt ute och åt. Det bästa alltså! :) Sen kikade vi igenom massa kartonger med grejer pappa tagit hem från farmor. Fick med mig lite grejer. Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt. Blir nog sömn snart och idag blev jag glad när en t-shirt blivit större som suttit tight förut och när jag får pengar från skatten ska jag köpa nya shorts. Alla har blivit så stora :(. Bra iofs, men drygt å köpa nya kläder hehe. Nu blir det fortsatt chill bara. Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback