En fin helg

2013-05-26 | 20:34:10 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Det började med att jag gick och mötte helgsällskapet som jag längtat efter sen vi sågs sen sist i slutet på april. Vi gick hem till mig också beställde vi mat från min restaurang alltså, restaurangen som är i samma hus som mig. Asia thai, jag åt kyckling och ris. Haha har ätit kyckling hela helgen. Sen efter vi ätit tog vi en promenad till hamnen och drack kaffe, sen promenerade vi den där mysiga promenaden runt där och stannade och gosade på vägen. När vi kom hem igen så satt vi på balkongen och drack lite, innan vi fick besök av fina kompisar och sedan blev det fest.  Vi gick ut på krogen och krogen var ungefär lika tråkig som vanligt. Gillar ju inte krogen,men går dit ibland ändå. Så vi gick hem vid ett till mig och la oss direkt i sängen och myste en massa innan vi somnade. Igår så åkte vi runt på loppisar med mammsen,pappsen och sannis. Jag fyndade en del :).
 
Sen åt vi mjukglass innan vi åkte iväg på den sista loppisen som typ var över när vi kom dit. Efter det åkte vi till mina föräldrar och åt middag, mumsigt! På kvällen blev det höglandssjön och sen när vi kom hem hit igen, var några här tills de skulle ut. Vi stannade hemma istället och bara gosade. Det var fint! I dag har vi suttit nere vid hamnen och ätit mat, gått på en loppis och sen har vi bara vart hemma hos mig och chillat ute på balkongen och gosat lite till. Sen när jag följde honom till bussen så åt vi glass, mumsigt värre och han är världens snällaste som bjudit mig på mat och sånt.  Är så himla glad över att jag lärt känna den här personen som la till mig på facebook efter en fest. Nu är jag supertrött och saknar honom Jobbigt med avsked än fast man vet att man kommer ses igen, så nu är jag mest lite gråtig och borde snart sova..  Längtar tills vi ses igen och det blir nog nån helg i Juni eller så. Man får se vad det hela leder till. Men än så länge är han en fin vän som jag kan prata om vad som helst med och vara mig själv fullt ut med och det är hur härligt som helst! Inte många som jag känt så med. 

marie

Gulligt! :)

2013-05-27    14:15:28    http://lillbrun.blogg.se
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Åh mys <3
Lyxigt att bo ovanför asia thai palace :D

Svar: jaa :)
haha ja det är lyx D:
Lisa

2013-05-28    13:40:27    http://www.xn--annard-0xa.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback