Rödis :D

2013-06-23 | 14:14:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Såhär såg jag ut på midsommarafton innan jag gjorde mig snygg. Röd i håret som tusan. Nu är det bara en klippning som behövs! Idag är det Söndag och långhelgen är typ redan över. Snart ska jag ut på stan med mina föräldrar innan jag ska hem till dem och äta söndagsmiddag och gosa med mina föräldrars bästa hund kicki! Ha en fin söndag ni! Puss

Daniella 🌙

Hej! Du minns säkerligen inte mig men jag följde dig för flera år sedan. Tyckte bara det var gulligt att du har kvar samma design :3 den är så fin!

Svar: Hej! Jo, jag minns dig! Haha, ja, jag har inte orkat säga åt någon att byta min design. Kan nämligen inte sånt själv :P. Men jag gillar den fortfarande efter fler år :). Kram på dig å ha det fint!
Lisa

2013-06-23    17:43:55    http://vapenbroder.blogg.se/
Malin Aurora

Åh rött hår alltså<3

Svar: jadå :D
Lisa

2013-07-02    11:53:16    http://vildblommor.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback