Midsommarafton fast bara en liten del av den.

2013-06-22 | 14:52:00 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
 
Braiga peter å anders var på festen! Först satt vi utomhus,grillade och hade det fint, sen blev det lite kallt så då förflyttade vi oss in istället.
 
 
 
Peter blundar och Anders kikar in i kameran :D.
 
 
Fina Marie och jag i min klänning som jag invigde igår och nu ska jag inte tänka på att man ser mkt större ut på bild än i verkligheten ;P.
 
Rolig bild på oss haha! Niklas som var helt nykter ser ut som han har däckat och anders ögon ser roliga ut på bilden.
 
 
Peter :).
 
 
Sen ville han inte vara med på bild :(
 
 
Anders blundar, väljer att lägga upp dessa bilder på bloggen istället för på facebook, då jag antar att alla inte skulle bli så glada om de var på facebook :P.
 
 
 
Marie å jag igen. 
 
 
 
Sen hamnade vi hemma hos mig å tog en webcambild, peter var också där men inte med på bilden då och niklas med. Sanna vet jag inte var hon tog vägen. Men det var nog en av de bättre midsommaraftonarna igår. Först blev det lunch hemma hos sanna, sen kom peter hem till mig, sedan kom sanna hit, sen grillade vi hemma hos sanna, festade på där innan vi var hemma hos mig en stund innan alla for hem och jag ringde ett mysigt samtal till en som kommer på besök nästa helg igen :D.  Dock ångrar jag att jag inte tog fler bilder, har ingen bild på sannis tex :( Men nästa gång så!

Miranda

Anders skägg är helt galet fantastiskt! Kram!

Svar: ja det är skoj :D kram!
Lisa

2013-06-24    21:24:02    http://ovanligflicka.blogg.se
m

o.O oj shit, den där peter råkade möjligtvis inte gå fritidsledarlinjen på skarpnäcks folkhögskola i sthlm? annars är han sjukt lik en annan som gick där... eh :D

Svar: hihi jo han gick där! :)
Lisa

2013-06-28    03:40:28    http://spya.blogg.se
Olivia-foto

Vilken mysig dag det verkar som! :)

Svar: det var det =)
Lisa

2013-07-02    09:34:49    http://lotusexistens.blogspot.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback