Bara lite tankar.

2013-06-06 | 21:22:57 | Direktlänk | Tankar | 6 Kommentarer
Eftersom jag var så dum, skulle söka till en utbildning, men såg nu att man var tvungen att skicka ansökan i morgon senast och jag trodde man bara kunde göra det på internet. Dumt när man inte kollar ordentligt och när man är ute försent. Men jag får hoppas den där utbildningen kommer fler gånger, så får jag fortsätta jobba så länge. Hoppas att jag får ett vikariat när det är en som går på barnledighet i höst, men man vet aldrig, men det vore skönt att slippa oroa sig över pengar hela tiden. Usch för det. Idag har jag haft en finfin dag, har ätit glass i hamnen med pappa, promenixat på stan och sen ätit middag hos föräldrarna. Suttit ute på balkongen och skrivit ett litet brev, sen tagit en promenad med systeryster. Nu ska jag alldeles strax sova för att jobba en sista dag innan man äntligen får helg igen. I morgon ska jag vara på en annan skola och jobba, det blir spännande och lite läskigt förstås. Men det kommer nog bara gå bra skulle jag tro, ska vara där nästa vecka också .Sen efter jag slutat blir det att handla mat och äta middag med systeryster. Får nog en bra helg.  Saknar en fin person också, som jag hoppas att han och jag kan få ihop det så vi kan ses nån helg framöver igen. 
 
Hoppas ni har det fint. Puss!

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Åh va synd :(( men du verkar ha haft det myspysigt senaste tiden, gott med glass och middag med föräldrar :D.
PUSS PÅ DEJ!

Svar: ja ,det var synd :( hihi ja glass är alltid gott och middag med föräldrar :D.
KRAM! :D
Lisa

2013-06-07    16:58:17    http://www.xn--annard-0xa.se
elno

Jag gör alltid sådana tabbar i sista minuten :-/ NÄSTA GÅNG!
sv: Fantastiskt gott kan jag lova!

Svar: ja, det är så himla dumt :(
Lisa

2013-06-09    00:26:55    http://elno.devote.se
vanja

så himla gullig design :)

Svar: tackar!
Lisa

2013-06-10    20:15:23    http://vvanja.blogg.se
Beata

heja, hoppas det går bra!

Svar: tackar! :)
Lisa

2013-06-13    20:33:40    http://ringbeata.blogspot.se
frida

åh vilken fin färg på läppsiftet!!

Svar: taaaack
Lisa

2013-06-20    09:18:13    http://marshimlen.blogg.se
Kajsa

Visst är det jobbigt med pengaoro? Jag är glad att jag gick över från timvikarie till semesterersättare med schema nu över sommaren. Så himla skönt att veta när jag ska jobba och veta att jag kommer få jobba. Även om det bara är på sommarmånaderna.

Svar: Ja, det är jättejobbigt :(. Åh, det förstår jag! Men jag har i alla fall jobb två veckor nu och sen får jag förmodligen ett längre vikariat och får jobba över sommaren. Så det borde lösa sig ganska bra för mig :). Ja, jag förstår att det är skönt att veta att du får jobba och när du kommer att få jobba. Att oroa sig över pengar och när man ska få jobba eller inte, är det värsta. Sen jag skrev det där. Har det iaf ordnat upp sig ganska så bra :)
Lisa

2013-06-21    10:10:06    http://kobranhuggertill.blogspot.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback