Några webcambilder.

2013-07-09 | 18:46:38 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Glad innan jag skulle på Afterwork och sen skulle få besök när jag kom hem igen :).
 
 
Glad i fredags innan jag skulle åka till skulefestivalen.
 
Gladis! Synd bara att det regnade massor där å jag hade inga regnkläder med mig...
 
Lördagspepp innan jag skulle på grillfest hos systeryster.
 
 
 
Tog en knasig bild också.
 
Måndagstrött.
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback