Födelsedagsfest för Micke i hans föräldrahem :)

2013-07-21 | 20:22:02 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Ta kort i hans mammas frisörsalong är nästan obligatoriskt :).
 
Finingen.
 
 
Systrarna.
 
 
Sofia och Emil :)
 
 
 Folket :)
 
 
Sannispannis å folket.
 
 
 
Bra fest och det var trevligt ute på krogen sen också. Sen gick jag hem och när jag varit hemma en stund ringde en kompis som kom över och sov över i min stora säng. Skönt att sova med någon när man blivit lite deppfull usch för det. Eller har djupa samtal och tänker på saker så man blir ledsen. Men tur jag fick kramar då :) Bra vänner är det bästa som finns.

tyrakarinfilippa

heej lisa!!
kolla in min bloppis:)) om du vill alltså, å hur gör du för å få folk att se när du säljer kläder? vet ju inte hur jag ska få folk att hitta dit :c

hare fient! pues

Svar: hej :).
ska kolla in din bloppis såklart. var så längesen jag sålde kläder nu. men ska sälja lite snart igen. brukar mest lägga upp på tradera. men du kan ju alltid länka på facebook och säga till folk att du säljer typ. jag brukar bara lagt upp mina traderalänkar här i bloggen. så brukar väl folk hitta till min tradera därifrån.

ha det fint du med. puss
Lisa

2013-07-23    19:42:51    http://tyrasbloppis.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback