Finaste Farmor. Sov skönt och vila i frid. <3

2013-07-29 | 17:16:37 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
 
 
Ester är glad på hennes 80 årsdag. 81 år fick du aldrig fylla, men efter en tid av jobbig sjukdom och du tynade bort mer och mer så gick du bort för ett par veckor sen. I fredags tog jag avsked utav dig och det var en fin begravning men det är alltid lika svårt och läskigt att ta avsked utav en människa som man tyckte om så mycket, som man har växt upp med. Vi stod kanske inte varandra så nära, men vi kunde prata om nästan allt och jag minns när vi kom hem till dig i din lägenhet på boendet där du bodde och vi skulle baka pepparkakor och några saffransmuffins, men du skulle absolut ha lussekatter, så då bakade vi lussekatter och hela du blev mjölig. Hur du blev kär i den där gubben på hemmet, strax efter min farfar hade gått bort. Utan honom hade du nog inte levt över 2 år efter farfars bortgång. Du har alltid brytt dig om andra människor massor och jag har fått massa fint utav dig och jag önskar att den dagen jag blir mamma, farmor eller mormor att jag är lika snäll som du har vart. Vila i frid käraste Farmor.  Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och saknad är du, än fast jag var förberedd på att du skulle gå bort, så gör det ont ändå när jag tänker på att du inte finns mer. <3

catarina

<3<3<3 !! :(

Svar: <3<3
Lisa

2013-07-30    10:14:39    http://creatingtoinspire.blogg.se
fanny

Beklagar :( <3

Sv: Tack :*

2013-08-01    22:23:16    http://vitochrosa.blogg.se
Sara

Jag beklagar verkligen! Hoppas hon vilar i frid.

2013-08-03    11:14:22    http://completemadness.blogg.se
Sofia

Beklagar sorgen sötnos<3

2013-08-04    14:54:18    http://damnfinecoffin.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback