Hej skitdag

2013-01-15 | 18:14:00 | Direktlänk | Tankar | 7 Kommentarer
Jag kommer inte in på min facebook... Någon har hackat min facebook. Jag har varit deppig hela dagen, vår bil ville inte funka i morse så i morgon måste jag gå upp tidigt som tusan för att gå till jobbet, ok, inte så farligt, men är man van att åka bil så känns det drygt heh.... Jag ska försöka byta lösenord på min facebook och jag måste göra en ny mejl eftersom jag inte kommer in på den heller.. Skitdag är vad det är. Orkar inte vara deppig längre :(. Men i morgon kanske blir en bättre dag och till helgen kanske det blir bättre. Skulle mest bara vilja ha en kram och ligga i en famn.
-
aja nu har jag identifierat min idenitet och fixat ett lösenord men ska byta sen igen. I morgon samma tid som klockan är nu kan jag logga in igen i alla fall. Måste göra ny mejladress också. Får se vad jag hittar på. Man kanske ska göra en gmail. Har en redan men har glömt bort användarnamnet och lösenordet, typiskt mig... Nu ska jag försöka ha en bra kväll...

marie

:( låter inge vidare...
Hoppas det blir bättre snart!

Svar: ja, hoppas jag med! kram på dig.
Lisa

2013-01-15    19:15:01    http://lillbrun.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Då är vi två. Hej skitdag, precis så jag känner.
Du får en visuell kram utav mig, & ytterliggare en styrkekram. Snart dansar du på gatorna med ett leende på läpparna & tycker att världen är underbart. Jag lovar, better days are to come. ♥

Svar: ja, vissa dagar är inge bra alls. den här har vart lite bättre i alla fall. hihi vad söt du är! jag längtar tills jag är gladast igen. kramar på dig! <3
Lisa

2013-01-15    21:13:44    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
catarina

åh vad drygt med folk som ska sabotera för en :( grr! kramar på dig, förstår(!) din ilska & frustration :( <3

Svar: ja, man blir riktigt ledsen :(.
kramar på dig! <3
Lisa

2013-01-15    22:01:41    http://creatingtoinspire.blogg.se
Hanna

jag förstod att det var nåt skumt med din facebook! Kolla konversationen vi hade så får du se hur du försökte komma åt mina pengar. Hoppas ingen annan av dina vänner gick på det :/

Svar: ja, det är flera som har sagt att det var någon som försökte komma åt flera människors pengar. jag kommer fortfarande inte in på min facebook. spärrade den igår så den skulle vara spärrad i ett dygn, sen har jag bytt lösenord, så ska byta lösenord sen igen när jag kommer in och se om jag måste skaffa ny mejladress också. så himla läskigt när sånt händer!
Lisa

2013-01-16    09:29:11   
karoline

Fy vad jobbig dag! och läskigt när någon hackar ens sidor :S
Hoppas det blir bättre imorgon!

Svar: ja, himla läskigt! :( min dag idag har vart bättre :)
Lisa

2013-01-17    19:57:51    http://www.karolinesvintage.se
elno

sv: åh! detsamma :-)

2013-01-18    17:10:10    http://elno.devote.se
Hanna

Hoppas resten av veckan blev bättre! :D

Svar: mja den blev helt ok iaf=)
Lisa

2013-01-19    19:09:15    http://hanzenpanzen.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback