Årssummering 2013 Januari-juni

2013-12-31 | 15:31:00 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Januari 2013:
 
Minns inte så mycket av Januari men tydligen köpte jag en mysig tröja :)
 
 
och myste med min pandis i sängen. Den där fick jag i julklapp förra året. Med vetevärmare i :).
 
 
Var hemma hos Sanna, vi hade middagsbjudning och åt marängsviss till efterrätt :).
 
Myste med kicki i sängen, nej Januari verkar inte direkt ha vart någon spännande månad i år.
 
Fikade på lundbergs med dom bästa, anders,marie och hanna! :)
 
Februari:
 
 
Myste med tända ljus en fredagskväll. Myspys. Nä inte så spännande direkt.
 
 
Partade hemma hos Sannis!
 
Men det största och bästaste i Februari var att jag var och kollade på en lägenhet som jag inte visste riktigt då om jag skulle ta, men jag tog den! Jag skulle ÄNTLIGEN få flytta hemifrån och var gladast typ!
 
 
Var i Umeå med Sanna och micke, handlade kläder och en massa flytta hemifrån saker :).
 
Mars:
Myste i sängen med favoritvoffen!
 
 
Mer fest och mys hemma hos Sannis!
 
 
Flyttade hemifrån!!!! Första måltiden i lägenheten med Pappa!
 
Första festen i lägenheten!
 
 
Te och fixande i den nya lägenheten med sannis!
 
Mer fest!
 
Mer mys hos lisa :).
 
 
April:
 
April blev en jobbig månad. Hade ju precis flyttat hemifrån men fick inte alls jobba någonting. Jobbade kanske max fem dagar den månaden. Fick ångest över att jag inte skulle få någon lön. Tänkte att detta kommer gå åt skogen. Men det ordnade ju upp sig i alla fall och tur att jag hade sparpengar också.
 
Det var första april och vi hade mys hemma hos Sannis.
 
 
Det var chill och mys i hamnen med de bästa.
 
Sanna var fin som vanligt. <3
 
 
Bakade äppelkaka och fikade med mig själv och myste.
 
Hängde med nina och robin, innan vi åkte på Rays och Snoops inflyttningsfest och nina satt i en kartong :). Sen träffade jag en ny fin människa där på festen också.
 
Färgade håret och var långhårig.
 
Mer picknick i hamnen och det var snö ute!!
 
Lagade smarrig tacogratäng. Tacogratäng blev nog min paradrätt det här året. :)
 
 
Innan jag gick iväg på fest! =)
 
 
Var på IKEA och pappa hade hyrt en hyrbil och den var rätt så full efter vi hade shoppat färdigt heheh.
 
Fick äntligen min säng efter att ha sovit i soffan en månad!
 
Hade mys pyjamasparty med bästaste edlunds!
 
Partade med Sanna, robert och christian.
 
Hängde en massa i min bästa säng!
 
 
Mer fika på lundbergs med marie!
 
 
hade fest med de bästa och jocke kom på besök!
 
Fikade på balkongen som inte var så fin just då.. Full med en massa skit.
 
Vi hade middagsbjudning samma kväll med :)
 
Maj:
 
Fick äntligen jobba! Fick nog jobba hela månaden ut tror jag :)
 
Chillade på balkongen i solen <3.
 
Hade balkongfest med Sannis. Fotograf Sannis.
 

Lunchade på waynes med sannis och var glad också :D.
 
Fikade i hamnen och skrev brev.
 
 
Fikade med Marie på Reuterdahls :).
 
Fick mer besök av jockepocke och det var sommarväder ute i maj!
 
 
Vi hade ännu mer balkongfest.
 
 
Sen var det lördagsfest och grillning vid höglandsjön när robert skulle springa runt höglandsjön =)
 
Juni:
 
Började med loppisfyndade med pappa och sen lördagsfest med sannis.
 
 
 
Mer festande :)
 
 
Ännu mer festklädsel.
 
Midsommarafton :)
 
 
Blev rödast igen.
 
Fortsättning följer på året 2013! Nu ska jag göra sallad som jag ska ta med mig ikväll. Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig snygg! :) Innan jag ska iväg på knytkalas med några vänner. Blir nog skoj ikväll hoppas jag. Gott nytt år till er alla!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback