Stockholmshelg med systeryster :).

2013-08-26 | 17:06:20 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
 
 
Sanna sovde skönt på tågresan till sthlm :).
 
Sanna på uteserveringen på restaurangen där vi åt middag :).
 
Lisa på torget!
 
Medan Sanna var inne på nån skobutik tog jag en liten promenad och fotade lite :).
 
 
Fota lite på hotellrummet :).
 
Duschen :D.
 
 
Toan, haha spännande bilder eller inte.
 
 
 
Sanna med sina shoppingpåsar :)
 
Gosedjuren som liggerp å hotellrummet ligger ju himla fint :P.
 
 
 
Våran spännande utsikt eller inte från hotellrummet.
 
 
Fin tapet på hotellrummet!
 
På lördagen åt vi på en mumsig restaurang och öl blev det till maten :).
 
 
Utsikten från där vi satt och åt.
 
 
Musslor med supergodsås åt jag. Men ångrade att jag inte tog tonfisken istället, då jag knappt blev mätt hehe.
 
 
Sanna med sin mat, hon tog oxfile :).
 
 
Kaffe i efterrätt.
 
 
Sanna slog till med en irish coffee :)
 
Arenan!
 
 
Människor.
 
Bild från vår sittplats på konserten.
 
 
Robyn!
 
 
Människor!
 
Lars winnerbäck!
 
Lars <3.
 
Mer Lars.
 
KENT!!!! <3<3
 
 
 
Människor igen.
 
 
Våra fötter haha spännande.
 
J
 
Jocke berg <3.
 
Sista bilden från sthlm, haha läskig bild på mig! Vi tog en öl på fansbaren sen innan vi drog iväg till hotellet igen.
 

Kaffehörnan

Vad fina bilder kul upplevelse

Svar: tack! ja det var skoj :)
Lisa

2013-08-27    16:21:48    http://www.kaffehornan.se
marie

Ser ut som en riktigt trevlig resa! :D
Och vilken fin tavla det var ovanför sängen :)

Svar: ja, det var himla trevligt och behövligt! :).
ja, jag tyckte den var superfin!
Lisa

2013-08-27    18:54:00    http://lillbrun.blogg.se
Julia Wennstig

CJag älskade verkligen den där tapeten!

2013-08-27    20:39:25    http://juliawennstig.blogg.se
amanda

Jag var också på invigningen! jättebra konserter! :)

Svar: ja, konserterna var toppen!
Lisa

2013-09-02    21:07:10    http://frokenpimpinell.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback