Mer webcambilder.

2013-08-10 | 14:09:23 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Dagen efter farmors begravning så åt jag smörgåstårta till frukost, det var mums! De hade beställt en smörgåstårta med bara fisk på till mig, som blev min egen, det var snällt! =)
 
Sandwichglass i sängen en måndagskväll när man är trött efter att ha jobbat och sovit dåligt.
 
 
Fredagskväll och man är jättetrött och överväger att umgås med några vänner eller ta en nattlig promenad med en vän, men somnar istället och drömmer en massa spännande drömmar och sover flera timmar, så idag är jag utvilad :).
 
 
Men idag är det lördag och jag är pigg som tusan, funderar på att ta en promenad men ser nu att det regnar massor här utanför. Får hitta på något annat tills min kompis dyker upp efter fyra efter att ha vart på hockeymatch. Sen blir det grillning om det har slutat regna, annars äter vi inomhus hos sannis istället :)
 

Anonym

Varför just fisk? :)

2013-08-16    07:42:09   
m

fina du!

Svar: tack! :)
Lisa

2013-08-18    19:14:16    http://nollpunktnoll.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback