Lördagskväll

2013-08-18 | 13:03:59 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
 
 
Skeppet som var i Ö-vik 2008 är nu  i Ö-vik igen, men ikväll åker skeppet iväg igen.
 
 
 
Nina posar vid skeppet.
 
 
Jag med fluffhåret är gladis.
 
 
Nina och jag tog en promenad efter rock on the docks som var helt ok. Men går nog inte dit nästa år. Sen gick vi hem till mig och chillade ett tag bara, innan hon fick låna min cykel och cykla hem till sig =)
 

marie

Åh jag längtar tills jag kan vara med och hänga med er!

Svar: hihi längtar jag till med massor!
Lisa

2013-08-18    18:46:41    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback