Onsdagsnatt

2013-04-03 | 23:53:40 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Ligger i soffan och ska snart sova. I morgon blir det lunch med mammsen och att träffa min kompis Anna Carin som jag hyr lägenheten utav tills i September, då den blir min alldeles egen!!! :) Just nu är det mkt oro över jobb då jag inte har fått jobba något i veckan och hoppas på att jag får något bra i morgon att jag får jobba. Annars så har jag haft en himla fin vecka än så länge och bättre kommer den nog bli.  Ska försöka att inte oroa mig än fast det inte är lätt. Idag har jag äntligen svarat på ett litet brev iaf och i morgon ska jag fortsätta besvara på brev ur min brevhög. Ser framemot fredag då jag ska bju på middag här, det blir sannis å micke som ska få äta min smarriga mat, ska laga nån kyckling eller lax och potatisgratäng, smarrismaskens blir det och lördag blir nog en himla bra dag med. 
 
Avslutar detta inlägg med några bilder och nu blir det sömn!  Natti!
 

fanny

Vad kul att din lägenhet blir din alldeles egna snart:D <3

Svar: ja det längtar jag tills den blir, men är ju ett bra tag kvar dit.
Lisa

2013-04-04    09:22:55    http://blanchettleaf.blogspot.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback