En bild från fredagskvällen och lördagskvällen.

2013-04-21 | 16:01:21 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
I fredags var syskonen nina och robin här och min syster sanna, vi hade pyjamasparty och spelkväll med vin och hunden var på besök. Det var himla trevligt. Nina och Robin åker ju till Australien alldeles snart så det var kul att träffa dem en sista gång på kanske ett år eller mindre. De sov över också, så igår tog vi en långpromenad med voff.
 
 
Igår kväll kom systeryster sannis på besök, vi var trötta och sega, det var tråkigt att vara ensamma, så jag hörde att christian var hos robert, så ringde jag till dem så kom de på besök. När Robert ringde så hade sanna och jag nästan somnat, så vi vaknade till då och chillade någon timme innan vi gick på Public där det blev en cider. Trevlarns och jag hade ju sjukt nära hem och chrille ville inte vara med på bild. Han var den som roade mig och som jag fick skratta massor åt.  Kul när man får skratta :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback