Fina saker just nu.

2012-10-09 | 10:54:41 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
- Att få fina sms av en speciell person, såna sms så man blir alldeles glad i magen och sitter och ler för sig själv.
 
- Kramas och hångla med den fina personen som är en väldigt fin vän.
 
- Ta höstiga promenader med min hund eller någon fin vän.
 
- Se på bra tv-program i min säng med en kopp kaffe eller te, eller liggandes i soffan,
 
- Alla fina presenter jag fick när jag fyllde år.
 
- Fika med fina vänner när man har tid.
 
- Läsa trevliga bloggar
 
- Gosa med världens bästa hund och ta promenader med henne.
 
Nu kommer jag inte på något mer för tillfället men listan lär nog fyllas på :)

Malin;

börjar det vara kärlek på väg? ;)

Svar: det vet jag inte. jag är så himla rädd för kärlek. men jag vet inte vad man ska kalla det. vi börjar bara bli väldigt nära vänner :) och sen vad som händer sen återstår att se. men han gör mig glad iaf =)
Lisa

2012-10-09    20:18:38    http://hallonte.blogg.se
marie

Låter trevligt det :) Det är bra att tänka på alla fina saker i ens liv ibland, sånt man uppskattar trots att allt inte alltid är så bra

Svar: Ja, ibland måste man tänka på fina saker i ens liv när allting inte är så bra. när man har en deppig dag tex.
Lisa

2012-10-09    21:22:56    http://lillbrun.blogg.se
william

en massa fina saker:D

Svar: ja :)
Lisa

2012-10-11    19:22:43    http://canonguy.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback