En tisdag som inte börjat så bra för att jag sitter här med det dåliga samvetet.

2012-10-09 | 10:50:53 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Jo, alltså, jag vaknade tidigt i morse och fick sms, så då ringde telefonen och frågade om jag ville jobba på alne och jag i min trötta kropp som bara tänker på att sova, tackade nej, sen får jag dåligt samvete över att jag tackade nej. Nåväl, hoppas arbetsledaren fann någon annan vikarie på vikarielistan och att telefonen ringer igen så att jag får jobba på ängetskolan istället, eftersom det kanske behövdes vikarie där. så får hoppas på det. hatar att säga nej och i morse var jag så dum så jag gjorde det. Men äsch, nu ska jag inte ha dåligt samvete över det. Nu ska jag äta frukost, sen ta en uppfriskande hundpromenad med hunden, svara på brev senare och kolla upp lite utbildningar till våren. Vill skriva in mig i vikariebasen också, men då om jag får jobba inom kök eller förskola så får jag väl dåligt samvete över att jag inte kan jobba som städvikarie istället alltid.. Nej, nu får jag sluta upp med dåligt samvete och ha en superbra tisdag istället! Tror det är den där höstdeppigheten som dyker upp då och då, som den gjorde inatt, därför jag sov lite halvdåligt. Men det får man bota med promenader, fika med vänner och att jobba så man slipper tänka så mycket!
 
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback