Dagens fina

2012-10-12 | 19:45:02 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
När en arbetskamrat på änget sa att jag är himla trevlig att jobba med så hon hoppas att jag kommer tillbaks snart. Åh, sånt blir man så glad utav! :) 
 
Hoppas att jag får komma tillbaks dit nästa vecka igen, vore toppen! :) Men ska ge mig själv en spark i baken och skriva in mig i vikariebasen för kök och förskola snart med, men hoppas man kan välja att man helst vill jobba i kök då. Men jag saknar lite att jobba på det stället där jag jobbade ända från februari- augusti med också, men det är ju tur att man har bra arbetskamrater och trivs där man jobbar :). Men alltid jobbigt att vara vikarie när man inte vet när man får komma tillbaka. 
 
Idag har varit en bra dag, men den skulle hamna i topp om man skulle kramas nu med den där jag tycker om. Men nu blir det hundpromenix och sen fortsatt slappt i stora lass. 

marie

Vad trevligt :) Hoppas du får jobba mer där!

Svar: ja, det tror jag nog det :)
Lisa

2012-10-13    21:57:58    http://lillbrun.blogg.se
Anna T - Nörd och Filmskapare

Åh va kul ^^ hoppas du får komma tillbaka dit!

Svar: ja! hoppas jag med! :)
Lisa

2012-10-14    11:51:10    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback