Lördagsfest och nu är det dags att jag lägger upp lite festarbilder innan de bara får ligga och damma i datorn i en evighet.

2012-11-05 | 10:15:00 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
 
Men först började vi med att jag bjöd Sannis på pizza från castello.
 
 
Jag tog en smaskig kycklingpizza.
 
 
Jag roade mig med att ta bilder på mig själv medans sanna gjorde i ordning sig. Råkade dock filma flera gånger så det blev inte så bra dagens klädsel bilder :P.
 
 
Snygga Sannis! Sedan hamnade vi hemma hos mickeboys föräldrahem för att vi skulle ha brasfest!
 
 
Jag var på g som vanligt och gjorde fula miner :).
 
 
Skickade sms till någon gjorde jag också, då ser jag såhär koncentrerad ut med min gamtelefon.
 
 
Sanna bara skulle ta kort på sig själv :D.
 
 
Mys!
 
 
 
Sa åt micke att han skulle le så då gjorde han det! Vi hade en liten fyrmannafest och det var finfint!
 
 
Sanna nu får du bjuda på den här bilden för jag tyckte den var skoj trots att du fick konstiga ögon :P medan nicke bara ler :D.
 
 
Jag bara satt och pratade om allt och ingenting jag mest hela tiden.
 
 
Njöt av Per mobergs goda vin!
 
 
Sen lekte Sanna med elden, det ska man inte göra!! :(
 
 
Medan Nicke lekte med sin ipad :).
 
 
Sanna hon började bara knasa sig hon :). Vi är ju rätt störda hon och jag. :).
 
 
Men jaha, här leker hon med elden igen??
 
 
Sen skulle vi ta en syskonbild och hur seriöst blev det på en skala? Nej inte så seriöst. Vi kan inte vara seriösa ihop systeryster och jag.! :P
 
 
Sen får alla bilder för kvällen avslutas med denna bild. Sen åkte vi intill krogen och gick på Olearys, sanna bjöd mig på en shot och en cider,jag träffade min kompis Anna-Carin som jag jobbade med i somras, vi dansade som tusan, sen vid kvarti två peppade hon mig så jag vågade ringa till den där fina vännen, så kvällen avslutades med en promenad dit för gos och sömn. Bra avslut på en sjukt bra kväll! :) Nu får ni stå ut med alla bilder också. Har festbilder från en annan helg också men de orkar jag inte ladda upp heh. Ska försöka vara bättre på att ta bilder på allt möjligt överhuvudtaget!
 
 

Devinia

Du och "M" borde bli ett par. Sådetså.

Svar: kanske det kanske ;).
Lisa

2012-11-05    10:33:08   
marie

Mysigt!
Jag måste få vara med någon gång, nu när jag är Öviksbo igen! :D

Svar: det var det :). vi planerar att göra om det nån gång igen också. ja, men det är väl klart! är alltid roligt att parta med dig :)
Lisa

2012-11-05    17:51:49    http://lillbrun.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Gott med pizza! Och va sööta ni är ^^

Svar: ja alltid gott med pizza :D tack!
Lisa

2012-11-06    14:10:46    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback