Hockey å party

2012-11-25 | 17:27:57 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Carro och jag. Roligt vad olika människor kan se ut, tänkte mest på hur olika våra ansiktsformer är :). Tycker bilden blev fin! =)
 
 
Hockey och modo vann! :D Första gången jag var på hockey sen jag var liten typ.
 
 
Det här hade vi roligt åt som sitter fast på våra busskurer i stan.
 
 
Braiga kompisar och det var en bra,bra fest å kväll.
 
 
Fina kärleksparet.
 
Rolig bild, men jag ser ju sur ut, borde väl va glad istället! =) Men jag dansade omkring och hade mig så jag var nog ganska gladis i alla fall.
 
 
Mickeboy! 
 
 
Systeryster.
 
 
Blev inte så himla många bra bilder igår och jag tog inte så många bilder heller. Men sen gick vi vidare på Public, efter det blev det lite mat innan det blev en promenad  för sömn och mys hos mysis. Kändes dock som man knappt hade sovit något när man vaknade i morse heh.
 

karoline

Sötisar!
Mysigt!

Svar: tack! ja det var mysigt :)
Lisa

2012-11-26    17:43:31    http://www.karolinesvintage.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback