Fika på Lundbergs med Marie och Anders.

2012-03-19 | 16:36:41 | Direktlänk | Fika | 2 Kommentarer

Söta kärleksparet :), vi tog samma fika allihopa, bakelse och kaffe 25 kr, jag hade ätit stor frukost bestående av lax och potatissallad så då fick det bli en bakelse till fika idag, ibland måste man ju unna sig ;).

N

Hej!

Vad är det för storlek på den här klänningen?

http://popflickan.blogg.se/images/2011/sam_1670_158904589.jpg

(den blommiga klänningen från Indiska)

Vad skulle du vilja ha för den? (om du har den kvar) samt kan du sända den per post ? :)

Må väl,

Nancy

2012-03-20    10:18:42   
marie

Häftiga bilder. Gillar den sista på oss :)

2012-03-21    11:59:09    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback