Hej jag vill ha värme och vår, inte något himla regnande tråkväder.

2012-04-23 | 17:49:07 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer

I mitten på April 2009 så satt jag ute och drack te och läste en bra bok.
Den 18 april 2009 så kunde man gå i såhär lite kläder i Umeå. Hej kom värme och vår nu!
Den 26 April 2009 kunde man sitta ute i såhär lite kläder och det var perfekt vårväder. Verkar ha vart bra väder våren 2009.
I slutet på Maj kunde man mysa ute i såhär lite kläder, åh saknar den här klänningen, men det är ju inte Maj ännu, så snart dyker nog våren upp!

Här har vi i slutet på April 2007.

Här har vi i Sundsvall den 17 April 2010, man kunde redan börja använda skinnjacka och sommarskor!
Här är också i April 2010.
Här har vi i mitten på Maj 2010.

Här är i från slutet på April förra året. Ja, då kunde man minsann gå klädd såhär.
Ja här är då i slutet på Maj förra året.  Men jag tror våren kommer komma på riktigt i Maj för att stanna, April är en tokig månad. Men det har ju varit några varma dagar i April i år också. Men nu är det bara regn och rusk, det verkar dock vara hela veckan.

Men i Maj tror jag i alla fall att våren kommer dyka upp på riktigt. :). Nåväl nu ska jag nog dricka en stor kopp te och hitta något bra att kika på, hoppas på att bli piggare tills i morgon, annars får jag kurera mig i morgon också. Inte så kul om man kommer till jobbet och man bara snorar hela tiden, bättre att kurera sig en dag till då, men får hoppas jag kan gå i morgon i alla fall, får se hur jag känner mig i morgon helt enkelt.

Fanny

Fina bilder! Ja, nu får våren ta och komma;)

2012-04-23    18:15:44    http://blanchettheart.blogspot.se
elno

sv: Självklart! :-) mums!

2012-04-23    22:55:27    http://elno.devote.se/
oroshjärta

Fina<3

2012-04-24    09:33:16    http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Kajsa

Jag vill också ha finvår, inte massa regn och grått. Idag var det dimma här hela förmiddagen, när jag gick till jobbet i morse kunde jag inte se 10 meter framför mig. Men till eftermiddagen ändrade sig vädergudarna och det blev det megasoligt och 10 plusgrader. Härligt!

2012-04-24    20:02:16    http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Hannah

Åh du är så fin, namnamnam.

2012-04-24    20:07:18    http://allthesevisions.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback