Snodde en liten lista igen. Älska listor! :D

2011-09-13 | 22:04:55 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer

Vad är den äckligaste mat du vet?
Ärtsoppa är inte gott alls, sen tycker jag inte om kött heller, förutom fisk då. Men sill är något som jag verkligen inte kan äta eller fiskbullar usch. Är inte så förtjust i de vegetariska burgarna heller som finns i mataffären heller då köper jag hellre fiskburgare. Ärtor är inte heller så gott eller såna där frysta morötter.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Jag har ju inte jobbat så mycket ännu så jag har inte så mycket att svara på här. Jag är nöjd över att jag sommarjobbade på ett ålderdomshem för några år sedan. Man fick lära sig mycket som person då och jag gjorde något jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag är nöjd över att när jag praoade på en restaurang när jag var 14-15 att jag fick steka kött och det blev hur gott som helst, det var på tiden jag fortfarande åt kött hehe.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Att jag blivit tillsammans med personer alldeles för snabbt innan man lärt känna dem ordentligt och en massa saker mer också, men det kommer jag inte på nu.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Det är folk på internet som sagt saker till mig som inte alls har stämt. Dock har jag glömt vad de har sagt nu. Sånt där rinner ju av en. Jag är ju en person som bryr mig om andra och verkligen inte är självisk. Jag är mig själv och tycker man inte om mig för det så vet jag inte vad jag ska göra.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
klänningar, stickade kläder, kängor, halsdukar och sånt gosigt.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?

Jag har inget särskilt klädesplagg som vart speciellt dyrt, mitt dyraste klädesplagg just nu kanske är min vinterjacka som gick på 500 kr haha :).

Har du någon oanad talang?
Nej.

Vad gjorde du i helgen?
Var bara hemma och tog det lugnt, gick på stan med min mamma, bakade lite och sådär.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Har inga särskilda viktiga 2dos den här veckan, förutom att gå på loppis på söndag <3 och baka kakor i morgon då pappa fyller år då, han ska få sin favoritkaka.

Vad har du på dig just nu?
Mysig kofta, pyjamasbyxor, tjocksockar eller de är snarare tofflor, sovtröja. Myskläder helt enkelt.

Senaste låt du lyssnade på?
Scandinavian Blonde- Frida Hyvönen

Bästa skönhetsknep?
Sova såklart annars har jag väl inget bra skönhetsknep.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Skjortor, cheap monday är alltid fint, jeans som sitter bra alltså, tycker halsduk, stickade tröjor och sånt är fint också. Vet inte riktigt. Tycker mycket är fint!

Och fulast?
Stora kläder, försmå kläder haha. Men backslick är väl inte så fint det heller.

Vem saknar du?
Min kompis som ska hälsa på snart .Det blir fint! och en massa andra personer med.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att jag hade kommit in på utbildningen jag sökt, men nästa år ska jag bannemig komma in om ingen hoppar av nuuuuu eller att jag hade mer pengar så jag kunde åka till Paris nu!

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Vet inte.

Bästa filmen nånsin?
Amelie Från Montmartre helt klart!

Bästa boken nånsin?
Tillsammans är man mindre ensam-Anna Gavalda.

Vilka tidningar läser du?
Alla möjliga! Men hälsa, solo, chic, Elle, Damernas värld och en massa andra tidningar!

Vad önskar du att du var bättre på?
Engelska helt klart och bättre på att ta tag i mig själv.

Är du religiös?
Nej.

Vad är din största rädsla? Att jag ska förlora någon utav mina nära och kära, nu har ju redan gjort det, men jag tänkte snarare mina föräldrar eller syskon, usch vill knappt tänka på det. Döden och att jag ska leva ensam resten av livet. Usch. Hemska tanke!

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
En massa saker! Men jag har glömt bort vad det elakaste var.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Vet faktiskt inte. Men jag tycker Astrid är fint, Elsa eller Rut kanske om jag får en dotter, får jag en pojke vet jag inte eller jag kommer inte på något just nu.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Haha vet inte.

De tre finaste sms du fått i år?
Ingen aning faktiskt.


Kajsa

Du är fin!

2011-09-19    00:36:08   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback