När jag har tråkigt så blir det ofta lite bilder på mig själv men jag kände mig fin också.

2011-06-03 | 00:06:10 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Känner mig fin i mitt lockiga knasiga hår, jag är less på mitt hår. Funderar på att klippa en page eller klippa det mycket kortare igen. Ja, vi får se hur det blir.



Ser ut som jag har dubbelhaka men nä det har jag inte, hej posa lite med en finfin tekopp.



Posa lite mot köksväggen och slappa kläder är det allra bästa när man bara är hemma.



Eller kanske vid köksbordet och hej rörigt, haha förresten,den där grejen ska inte stå där, gubben alltså, han har inte blivit flyttad på, den lekte mina syskon med när den var liten och han heter hemlige Arne haha!



Känna sig fin. Den bästa känslan. Borde man göra oftare.



Nåväl nu får jag se vad jag hittar på, får leta efter något att kika på eller så.

Sofia Schöön

Du ska alltid känna dig fin sweetnose. <3

2011-06-03    15:39:35    http://sofiazim.blogspot.com
A.

du är jättefin! sötfia där :)

2011-06-04    15:05:26    http://twiistandshout.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback