Hej ännu en lista.

2011-06-03 | 22:59:36 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer

När jag vaknar på morgonen är klockan allt möjligt. Längtar till att få en mer strukturerad vardag.

Värsta stadiet i livet är när allt känns sådär hopplöst och som att man inte kommer något vart i livet.

Den bästa känslan är när man är glad och allt går bara framåt i livet.

Jag är rädd för massa saker men ni vet ju redan vad jag är rädd för allra mest, så jag tänker inte skriva om det igen.

Jag tycker det är fascinerande när folk är bra på massa saker som jag är så dålig på, men önskar jag var bra på som att spela instrument, eller vara sjukt bra på att spela teater eller sjunga.

Jag skulle vilja komma in på Umeå Universitet i höst allra mest och att jag hinner skicka min komplettering åh jag är så orolig!!!:(

Jag ogillar att känna mig ångestig och ledsen, ensam och sånt.

Jag tycker om te, fina människor,hångla,sommaren,fylla år och en massa mera!

Nu för tiden lyssnar jag på pop mest som vanligt :)

Nu för tiden tittar jag på Trädgårdsfredag men var 9 avsnittet av 12 idag :/: Snart är det slut också. Buhu.


Bästa dagen på veckan är helgen eftersom då får man umgås massor med sina föräldrar och vilka som helst. Helgen är bäst så är det bara!

Folk brukar säga att jag är söt.

När jag blir arg skriker jag och grinar, men det var längesen jag arg.

Jag grät senast jag minns inte när jag grät senast faktiskt.

I sommar ska jag ta långpromenader, ha picknickar, drömma mig bort, åka på festivaler och hoppas på att sommaren blir bra. Jag skriver mer om hur jag vill ha min sommar senare.

Mikaela

Jag hoppas också att du kommer in på Umeå! Och du är söt. Och jag kanske snor listan! Puss!

2011-06-04    02:56:47    http://lobotomi.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback