Del 5, hej bilder i massor! Mer Sanna och jag+ pappa.

2011-07-12 | 00:01:03 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Vi gick och posade i en spegel  vi fann utomhus och för kvällen blev det andra skor för oss båda :).
Den här tjejen är det bästa sällskapet i världen. Både syster och en fin vän. Hur bra är inte det? <3
Köpte ett glas rosevin för att mysa till det lite i sommaren men det rosevinet var inte det godaste jag smakat och egentligen hade väl inte jag råd med det, men man måste ju få unna sig lite ibland!
Måla läppstift :).
Sådär kan jag se ut när jag dricker vin  haha och när Sanna snor kameran utav mig hehehe.
Gillar hur knasig jag ser ut i håret och hur knäppt jag ler. Haha. Ser typ helt tjockis ut i ansiktet också...
Sanna dricker vin och pappa kommer med sin korv med bröd och dricka och sätter sig.
Tydligen var handdesinfektionen mycket spännande att läsa på hehe.
Sanna innan Oskar Linnros,då var hon nog pepp men sen höll hon mest bara på att somna. Hehe. Fortsättning följer!

Bex

Leopardklänningen är verkligen to die for!

Du bär upp den assnyggt också, för övrigt.

2011-07-12    11:13:58    http://kungbex.spotlife.se
karin

så fin och glad din lilla blogg är!

2011-07-12    13:56:05    http://silencepainter.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback