Del 3. Vänta på bussen till Sundsvall och Gatufesten och passa på att ta kvällens outfit :).

2011-07-11 | 16:24:43 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Sanna var ju sådär snygg som vanligt och lite berusad hehe, innan vi hade fixat oss och sådär, badade vi och oj så skönt det var! Men mina kläder råkade ju bli genomskinliga hahahaha. Tur att ingen såg mig och att jag kunde skyla mig  med kjolen, så går det när man glömmer badkläder! Måste köpa en ny bikini också.. Har bara en heh.
Bruden som älskar den här klänningen japp!
Bruden som också blev lite berusad men mest trött.
Bruden som är pepp på att åka buss :D.
Bruden som tycker om sitt hår då och då och det är nyfärgat men syns inte så mycket och snygga tjejen i bakrunden.
Posarn i bussen. Nästa del blir konsertbilder å lite sånt. Men Sanna har bilder också som jag ska lägga upp sen. En massa bilder. Men det gillar vi ju! :D

catarina

& här var du jättetjusig i håret hihi!

2011-07-11    17:25:22    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
marie

Jättefint hår! :)

2011-07-11    20:23:24    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback