Del 2, knäppa oseriösa Lisa vid Höga kusten och klättrande Sanna.

2011-07-11 | 16:14:11 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Alltså jag måste bara säga när man är trött så blir man sjukt oseriös och knäpp. Ja. knäppare än vanligt...
Jo, men jag kan det där med att vara snygg i kameran!
Man ska väl ändå kunna bju på sig själv litegrann! :)
Sanna ville klättra som vanligt :).
Posa kan hon också! :D.
Sen skulle hon ta sig ned också hehe.
Sedan åkte vi vidare från Höga Kusten till Blå Porten, en loppis i Älandsbro där det fyndades en jättefin blus med paljetter på och en spegel. Sanna och pappa fyndade också, efter det bar det iväg till Dollarstore, sedan hittade vi något ställe där vi åt dagens, maten var väl helt okej, efter det åkte vi vidare till Citygross i Sundsvall och sen till campingen där vi skulle sova från fredagnatt- lördag.

catarina

vilken tokfin klänning du hade på dig!

2011-07-11    17:24:27    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Mikaela

OMG vad snygga skor Sanna har! Måste vara jobbiga att klättra i dock. :)

2011-07-11    18:19:38    http://lobotomi.wordpress.com
lovisa/polichinelle

vilka skor så fina!

2011-07-11    22:05:56    http://polichinelle.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback