Bloppis plagg 1. Köp om ni har lust eller kanske om ni vill byta mot något? :)

2011-07-25 | 20:41:58 | Direktlänk | Tips | 3 Kommentarer
¨
T-shirten är en storlek xl och väldigt liten i storleken. Alltså den passar en medium och en small lika bra. För den är ganska så tight. Jag säljer den för 50 kr eller högst bjudande. Nypris 300 kr. Aldrig använd. Endast prövad! Går att förhandla om priset också om man vill ha den billigare haha. Fast inget skambud! Kommer ursprungligen från T-post och den är unik! :) Frakten blir 12 eller 24 kr kollar upp frakten om någon är intresserad av den. Skriv en kommentar bara och eran mejladress :) Har haft den uppe på tradera men har inte fått den såld så tänkte testa här innan jag lägger den på Second Hand.

Victoria

Fin! :)

2011-07-25    21:23:34    http://frukostera.blogg.se/
Victoria

Sv: Är fattig för tillfället... Och så är jag ganska litten ;)

2011-07-26    00:03:48    http://frukostera.blogg.se/
Victoria

Sv: Haha, ja du får kämpa vidare! Fast varför inte klippa lite i den och göra en snygg magtröja? Eller varför inte sy en tygväska av den? ;)



Kram!

2011-07-26    09:47:37    http://frukostera.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback