Måndagens klädsel.

2011-01-03 | 16:41:35 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Idag har jag postat ett paket, hämtat mitt leg som jag hade glömt på systemet, ibland är man lite klantig, fått hem en helt underbar blommig vippig klänning som tur var passade den, den kommer nog bli min nya favorit, promenerat på stan, handlat lite, men jag tycker det snart borde bli 50% på reapriset, kanske blir det i slutet på Januari. Ätit lite pastasallad som jag köpt på ICA, tänkt massor, skrivit upp uppgiften som jag ska börja med nu, kanske borde göra lite på den ikväll. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, först ska jag läsa lite bloggar och sen plugga lite. Ingen speciell dag är det hehe.  Toppen är ny och kommer från Ellos, himla skön och sammetsleggings idag igen men dessa kommer från Bik Bok för längesen. Läste i tidningen att det är slutsålt till Eldkvarn också, trist :( Glöm inte att kolla in mina auktioner här:
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=927136&listtype=Auction
Puss.

Cornelia

Vilken tjusig bloggdesign fröken har fått tag i!



Kom att tänka på våra brev, och att jag slutade svara. Det är kanske sent att be om ursäkt, men du kanske förstår utan att jag ens behöver förklara. De jobbiga känslorna och orkeslösheten tog verkligen över och jag orkade inte göra någonting alls.

Förlåt!

2011-01-03    17:57:23    http://bitterheterna.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback