Lucka 10,Berätta om vad som finns i din väska.

2011-12-10 | 14:23:57 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
I min väska brukar jag ha olika saker beroende på vad jag ska hitta på, men oftast har jag bara min portmonä,tuggummi, läppbalsam,läppglans, mobil, mp3 och kamera ibland och nycklar. Ska jag plugga så har jag skrivblocket, pennor och frukt. Det är väl ungefär vad jag brukar ha i min väska.

Erika

Jag ska köra den där kalendern nästa jul =)

2011-12-11    14:51:09    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback