Urkult Lördag del 1

2011-08-21 | 20:00:16 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

Paret med regnkläderna och Anders han spexar sig lite! :)
Blev något fel när jag tog bilden tror jag så här ser de ut som 2 pirater :).

De är så söta hihi!
Vi hittade ett ställe där vi tog skydd när det regnade som mest, mina stövlar hade börjat gå sönder och nu finns dom snart inte mer, dumma skor som bara skulle gå sönder, men men, jag har fina minnen med dom!

Tur man hade regnjacka säger jag!
Sen råkade jag börja fota lite suddigt igen, så kan det gå när man inte vill använda blixt.

Linda :).
Här ser ni ju varför jag inte gillar blixt, bilderna blir ju inte alls lika mysiga, men Linda är söt! :)
Sen gick jag, Anders och Marie och fikade, det var så himla gott och skönt att sitta inomhus en stund! :) Billigt också! Lundbergspris ;).
Fortsättning följer!

Victoria

Sv: Tack så jättemycket! :D

2011-08-21    20:30:09    http://frukostera.blogg.se/
marie

Åh min keps blev såå blöt på dagen där. Himla tråkigt att det regnade så mycket

2011-08-21    23:13:15    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback