Torsdagkväll på Urkult del 2!:)

2011-08-15 | 22:35:06 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Vi hängde i parken med trevliga Johnny mfl. :)
Johnny, Joel och en Wilhelm.
Skål! :D
En kille som bjöd på vin och jag bjöd på godis tillbaks då blev han glad, hans flickvän och en fot haha!?
Grabbsen delar bänk :).
Där ser ni vinet ;P, var mycket vin på urkult heheheh och här är två tokiga killar och Finn :D. Ja, finn är väl ganska tokig han med är väl alla när de är fulla :).
Den här bilden jag vet inte men det blev dimmigt haha!
De där 2 killarna skulle väl göra sina partytrick kanske, speciellt den ena hehe.
När godiset åkte fram då blev de minsann glada! :)
Jag vet inte vad men Johnny tror jag pratar om något spännande :P.
Söta! :D
Eldnatten!
Mysigt.
Efteråt dansades det till ett bra reagge band! :)
Jag var glad och dansade mig svettigast till bandet och hade tydligen jackan som en kudde haha? Fotograf:Marie'



En full kille som håller föreläsning om varför tändare är så dåliga ;P.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sedan promenixade vi till vår camping och sov då var klockan tre eller nått. Bra dag och kväll! Fortsättning följer!

johanna

Urkult = grymt !! =)

2011-08-16    00:20:14    http://www.50lappen.se
marie

Åh bästa torsdagen! :D sötjohnny och knäppandreas/wilhelm.. och den där himla tändarkillen. haha, om tändare är så dåliga, varför hade han själv en? himla pucko :p

2011-08-16    11:51:42    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback