Sista kvällen med gänget den 12 Augusti <3

2011-08-22 | 12:57:42 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Anna var pepp i solskenet hemma hos henne eller hos hennes mamma där hon bodde innan hon flyttade igen till Uppsala! :)
Marie en trevlig tjej det där! :)
Anna pratar om Storsjöyran :)
Marie.
Den kvällen hade jag min favoritklänning, ett nytt halsband och en nyklippt lugg så jag kände mig väldans fin.
Anna fortsätter tala om något intressant :)
Nejbir dök också upp :)

Spexiga damer!

Såhär kan det se ut mina vänner när man ska blogga  från en soffa och försöka titta på tvskärmen samtidigt då alltihopa är kopplat till tvn ;).
Sen skulle det promeneras intill stan!
Anna är spexig!;P
Jag är spexig och sånt där hahahahhahahaa.
Knäppa tjejer hihi.
Sen fick vi hjälpa en full stackare, men han tog sig till Public där han tyvärr blev utslängd och sen fick han gå hem, ja han kom hem i alla fall :).
Inne på Public, jag unnade mig en sjukt god rabarbercider,mumsmums.
Robert talar med Anna i telefonen som ville vi skulle komma på efterfest men jag skulle ju hem till farmor tidigt nästa dag och Robert skulle på bröllop nästa dag, så det blev tyvärr ingen efterfest hehehe.
Vi träffade någon påväg för att hämta min cykel som vi pratade med, vi träffade en tjej också. Sen hämtade vi min cykel, jag följde Robert till Sibylla för han skulle äta lite och sen cyklade jag hem. Var väl hemma runt halv fyra, vet inte hur det kunde segas ut så länge hahaha. Men det var en grym kväll och natt!

PS: ALLA BILDER JAG LAGT UPP SÄG TILL OM NÅGON SKA BORT ELLER SÅ, DET GÄLLER ALLA BILDER JAG LÄGGER UPP PÅ BLOGGEN FRÅN FESTER OCH GREJER

catarina

åh du hade halsbandet du fick av mig, va kul! det passar dig himlans bra och du var verkligen himlans fin!! :::*

2011-08-22    18:18:52    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback