Några bilder från fredagens partajande

2010-10-02 | 23:45:57 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Flickorna och hej mitt knäppa krull haha, men det är svårt att platta där bak hah.
Systeryster
Jag med knäppis min haha.
Gänget, för sen åkte Johanna hem när vi drog till Harrys,med tanken om att det skulle vara mer folk och roligare där, fast det var det inte, fast jo mer folk var det ju,men det var en himla finfin kväll! Dock borde vi ha stannat på Olles, för på Harrys var det bara småbarn då det var 19 eller 18 där igår och på Olles är det så mycket trevligare. Fast nä så små är dom ju inte, dom är ju i min ålder men ändå, trevligare med äldre folk haha. Fast Olles är ju bättre gosigare ställe har vi kommit på nu.
FOTOGRAF:SANNA

c

sv: aw, hoppas inte jag heller<3

2010-10-02    23:47:21    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback