Kära Anonym först och främst varför är du anonym och menar du att jag är fet så tar jag inte åt mig!

2010-10-24 | 21:09:10 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Anonym om Fredagens klädsel och jag ser konstig ut i ansiktet men det bjuder jag på och jag misslyckades med Saffransmuffins idag för jag glömde bakpulvret men nästa gång ska jag lyckas. :) Påminnelse till mig själv: Baka aldrig då du är stressad!:
jävlar...inte liten
Jag antar att anonym menar att jag ser tjock ut på första bilden eller att jag har en stor skjorta. Jag tror på det första. För på den första bilden ser det ut som jag har fettvalkar typ haha. För att skjortan är så härligt oversize. Så du anonym. Jag är bara mig själv. Jag trivs med mig själv. Jag tar inte åt mig av såna där kommentarer och jag är en medium och jag rör på mig varje dag osv. Jag vet inte vad du ville komma med den kommentaren, men jaja, jag tar som sagt inte åt mig. Bara jävligt löjlig kommentar! Det är töntigt med att de som säger något dumt, alltid är anonyma? Fega jävlar alltså. Nu ska jag ta en dagens outfit, fniss ;D.

Hanna

tummen upp för dig!



Sedan kom ett inlägg upp i min RSS-läsare, som du förmodligen tog bort sedan men som handlar om kärlek. Det verkar vara så himla fint så jag tänker att det sparar jag och läser imorgon.

Puss!

2010-10-24    23:09:31    http://helh.blogspot.com
c

heja dig. <3

2010-10-25    00:56:40    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Mimi

Det är bra, stå på dig och ta ingen skit! ;D

2010-10-25    01:42:56    http://lobotomi.wordpress.com
Emmie

heja dig!!

2010-10-25    08:33:44    http://bakinganddreaming.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback