Inatt kunde jag inte sova så då tog jag lite knäppa bilder och inte knäppa bilder. Idag är jag tröttast och mår inte så himla bra.

2010-10-27 | 14:38:41 | Direktlänk | Tankar | 7 Kommentarer
Skrev ett långt inlägg men jag skiter i det och publicerar bilderna istället. I morgon blir en bättre dag och jag ska försöka göra det här till en bra dag ändå. Har ju i alla fall Bonde Söker Fru att se framemot orkar inte skriva mer om allt och ingenting. Än fast jag säkert skulle behöva det. Men skitsamma va. I morgon är en bättre dag det lovar jag (hoppas jag.)
PS: Nej jag är inte som förut och ställer in träffar, det var hon som skulle jobba :). För sånt gör jag inte längre! Bara så ni vet.

Eller ok kortfattat: Jag är sjukt less på mig själv och är inte alls på bra humör. Jag måste ta tag i allt nu och det lovar jag att jag ska göra. Jag har redan börjat lite smått och jag är på dåligt humör av lite andra saker också.

Men på lördag blir det nog fest Sanna och Robert ska festa också eller jag menar NI SKA FESTA MED MIG OCH ANNA! Sen måste vi bjuda fler också och fixa plats. Det ser jag jätteframemot! :) Hoppas det blir av bara haha. Men vore ju konstigt annars liksom. :D Eller hur Anna? Det blir festelifestis på lördag ;)?
Som jag sa förut jag borde noppa ögonbrynen haha. Det röda ni ser är ett sår från när jag klantade mig och skar mig på en kniv när jag skulle öppna en ost. Jag är klantig och jag tänker alldeles för mycket. I dag har min mamma pratat i telefonen tusen gånger och jag önskar jag kunde vara så modig och ringa en massa samtal jag med eller åtminstone ett. Men mina föräldrar gillade inte att ringa telefonsamtal när de var unga heller. Så då är det ju ändå okej. Jag har åtminstone blivit lite,lite bättre på det!

Sen tänker jag för mycket igen. Sen blir det jobbigt igen. Ja, det här är ingen bra dag men den kan ju bara bli bättre. Hoppas jag får mina klänningar från tradera imorgon eller på fredag. Vore fint.
Men här har jag ett litet låttips: Lars Winnerbäck – Brustna hjärtans höst :)!
Om jag vill kan jag vara riktigt ful för jag är bäst på att göra fula miner.
Kan ha småfula ögonbryn också men det skiter jag faktiskt i haha fina ögon har jag i alla fall.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen skriva mejl kanske. Borde ta ur diskmaskinen också och fixa med tvätten och sånt där. Kanske rensa garderoben. Ska göra det senare tror jag allt. Åtminstone plocka ur diskmaskinen. Fan ska sluta skriva så mycket skit ehehehe. Men ibland måste man bara skriva lite..... Fick två brev idag det var åtminstone superfint för jag fick en massa te från min tyska brevvän och ett armband från en annan brevvän i efterskottspresent och jag låter så patetisk ibland. Men jag är inte det. Jag mår oftast bra nuförtiden men vissa dagar är inte bra som för alla andra och alla är dåliga på att ta tag i saker, vissa sämre än andra som jag typ. Igår var det sjukt trist också för jag skulle gå på stan med min syster, men hur kul blev det. Jag hade bara sjukt ont i benen och i magen,svettades en massa också, så det var ingen höjdare alltså. Nästa gång får vi göra det när jag mår bra som jag gör oftast! Hehe, det var mensvärk igår alltså. Mens kan suga. Ja. Men man är ju kvinna. Något positivt hahaha. Wiho nu har jag tagit ur diskmaskinen iaf, alltid något! Man ska tänka positivt också, jag tänker för mycket negativt ganska ofta. Eller nä, bara dåliga dagar men jag vet ju att man ska sysselsätta sig med saker de dagarna som inte är så bra jämt. Men försöka kan man ju i alla fall.

Åh jag vill egentligen skriva en massa mer också. Men jag tror jag håller tyst här. Har nog egentligen redan skrivit för mycket.

PS: Ursäkta för ett deppigt trist inlägg. Men jag skriver ju vad jag vill och känner för i min blogg så. Men alla mår ju faktiskt dåligt då och då. Det är ju ofrånkomligt och det blir ju alltid bättre.

Puss.



Hanna

Sista bilden: SÅ SJUKT FIN. <3

2010-10-27    16:01:19    http://helh.blogspot.com
c

du får skriva det du inte känner för att skriva här i ett brev till mig istället, om du vill :*

fina naglar+nagellack haru också, och så en grej jag inte tänkt på förrän nu; du har ju bruna ögon förtusan! åh, det är superfint ju. ibland kan jag önska att jag hade brun ögonfärg, haha. PUSS

2010-10-27    16:02:06    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Mimi

mycket fin ögonfärg :)

2010-10-27    17:29:07    http://lobotomi.wordpress.com
Lotta

hihi, tack!

2010-10-27    17:34:16    http://enlitenlotta.blogg.se/
ingrid

haha sötprupp! :)

och vi brukade ge våran golden retriver omega 3, vilket är bra för lederna. men det finns massa annat för hundar med ledproblem, tycker att ni borde köpa något åt henne. för de hjälper så då får ni kanske ha henne ett år längre! :)

2010-10-27    18:10:54    http://ingridoberg.blogspot.com
felicia

nej men gud vilken söt sak! :O <33 ge mig ditt ansikte kvinna! :o du får mig att se tacky ut <///3

2010-10-27    21:18:43    http://kramdjur.blogg.se/
Louise

Du är himlans söt på sista bilden, iwh! (:

2010-11-01    02:35:58    http://andvari.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback